עומר גולדשטיין מנצח לפני דקות אחדות את אליפות ישראל באופני כביש.
הצעיר בן ה 24 זוכה באליפות ובחולצת האלוף היוקרתית בפעם הראשונה בקריירה שלו.
עומר ניצח על קו הסיום בבית גוברין במירוץ מרתק ודרמטי שסיפקו הוא וחבריו לקבוצת ישראל סטארט אפ ניישן שנלחמו על התואר בקרב ענק.
גיא ניב, מסיים הטור דה פראנס, ביצע בריחה נהדרת בתחילת המירוץ ופתח פער של 2 דקות, מהמר כנראה שזה הסיכוי היחיד שלו להפתיע את חבריו שהגיעו בכושר טוב בהרבה.
Israel road cycling championship
אבל חבריו / יריביו לא לקחו סיכונים ובתחילת ההקפה הרביעית סגרו אותו , וניב המותש נשר ויצא מהמשחק.
אחר כך הגיע תורו של הספרינטר של סטארט אפ , איתמר איינהורן, לברוח לחבריו . אבל הוא נתפס קצת יותר מקילומטר לסיום, ואז בגבעת הסיום התנהל המאבק הסופי: היה זה עומר גולדשטיין, בכושר שיא מהוולטה אספנייה הנהדר שלו, שניצח והקדים את איתן לוי מקבוצת הקונטיננל סייקלינג אקדמי ואת האלוף היוצא גיא שגיב שהגיע שלישי.
״הגשמתי חלום״ אמר עומר הנרגש.
 
עומר גולדשטיין :
״ זה לא היה המירוץ או ההישג החשוב בחיי. רק לפני שבועיים סיימתי את הוולטה. אבל התרגשתי עד דמעות היום. אתה יודע כמה פעמים סיימתי שני כאן ?
כשאלה גדל כאן במועדון רכיבה , אתה חולם כילד לעמוד במקום הזה. מנצח . ולנצח זו תחושה אחרת . וולטה וגראנד טור והכל. אין כמו לנצח .
Israel road cycling championship
היום נתנו הופעה. כולנו. מגיא ניב שיצא לבריחה, איתמר איינהורן שבעצמו הלך על בריחה , וגיא שגיב שהיה מצויין כל המירוץ. וכמובן, איתן לוי שהגיע היום שני . זיהיתי את הכשרון שלו מזמן.
אחרי שתפסנו את גיא ניב, התחילו ״פיצוצים״ בינינו. אני התקפתי. גיא התקיף . עשינו כסאח . שגיב עצמו גישר אלי פעם אחת לפני שאיתמר ברח.
בסיום, איתן לוי תקף פעמיים. אני החלטתי שאני מחכה הפעם. זה כנראה הנסיון שעשה את ההבדל . הכל הלך לכיוון שלי היום. הגיע הזמן,
לא״ ?
 
 
 
 
 
 
המנצחים בקטגוריית העלית:
1. עומר גולדשטיין (ישראל סטרט אפ ניישן)
2. איתן לוי (ישראל סייקלינג אקדמי)
3. גיא שגיב (ישראל סטרט אפ ניישן)
 
המנצחים בקטגוריית U23:
1. עומר להב (ישראל סייקלינג אקדמי)
2. עידו גולדשטיין (ישראל סייקלינג אקדמי)
3. סאהד אבו-פארס (ישראל סייקלינג אקדמי)
צילומים : אלון רון

Israel road cycling championship Israel road cycling championship Israel road cycling championship Israel road cycling championship

Israel road cycling championship
עומר גולדשטיין ועומר שפירא, מנצחי תחרות העלית