ה ד ר ך  ל פ ר י ז  ע ו ב ר ת  ב א ל פ י ם

Tour de France stage 15 Israel start up nation
סיכום היום בטור דה פראנס:
גיא ניב: ״ הטור קשה יותר משחשבתי״.
דן מרטין מסיים במקום ה 21 מול הרוכבים הטובים בעולם שנלחמו היום על ההר בסיום, מראה שהוא ממשיך במגמת השיפור ומתגבר על הפציעה. ההבטחה שלו להיות מוכן לעשות מהלך בשבוע האחרון על האלפים – נראית עכשיו מציאותית לגמרי.
מחר יום מנוחה בגרנובל – ויאללה להזדמנות להשיג את הנצחון שאנחנו מאמינים שהוא בהישג ידינו.
גיא ניב:
“עוד יום עם פתיחה רצחנית. לא הרגשתי במיטבי היום, ושיחררתי את הפלטון יחסית מהר כשנכנסו לעליות. העדפתי להכתיב לעצמי את הקצב בעלייה הראשונה (בעיקר בגלל שני הק”מ האחרונים שהיו סופר תלולים) ולא לחפור עמוק ואז לקרוס. אחר כך מצאתי קבוצה של רוכבים ורכבתי איתה לפיניש.
הטור דה פראנס קל משחשבתי?? 😅😅
ממש ממש לא. זה קשה לפחות כמו שחשבתי, כנראה שאפילו יותר.
אני מחכה לשבוע האחרון. יודע שאקבל שם את ההזדמנויות לנסות לצאת לבריחות.
מקווה ומאמין שיהיו לי את הרגליים בשביל זה״.
ניתוח מקצועי לאירועי היום, והסתכלות קדימה לשבוע הגדול שמחכה לנו, ואשר יסיים את הטור:
אוסקר גררו, המנהל המקצועי:
Tour de France stage 15 Israel start up nation
״ידענו שאין טעם ללכת לבריחה מיעוטת משתתפים, וצדקנו. אכן לבריחה הזו לא היה סיכוי. דן מרטין היה האיש שלנו להתמודדות על עליית הסיום, ולמרות שעדיין אינו בכושר להיאבק מול עשרת הרוכבים הכי טובים כאן – הוא מגלה סימני שיפור מדי יום ומראה שיש למה לחכות בשבוע האחרון באלפים. הוא מחכה שם לבריחה הגדולה שלו, וכך גם רוכבים נוספים שלנו כמו קריסטס ניילנדס, שלא רוצים להגיע לפריז לפני נסיון אמיתי להיאבק על נצחון כאן, שאנו כה רוצים. גרייפל טיפס היום לא רע – והוא בונה על הפיניש בשדרות האליזה. גם השלב ה 19 הוא הזדמנות לספרינטר שלנו הוגו הופסטטר. כך שיש למה לחכות.”
ועוד מילה על גיא: “עוד יום קשה שהוא מתמודד אתו בלי בעיה. היא יקבל את ההזדמנות שלו בימים הקרובים לעשות מהלך לפני פריז”.
Photographers 📸 :

Noa Toledo Arnon & BettiniPhoto

Tour de France stage 15 Israel start up nation Tour de France stage 15 Israel start up nation Tour de France stage 15 Israel start up nation Tour de France stage 15 Israel start up nation Tour de France stage 15 Israel start up nation Tour de France stage 15 Israel start up nation Tour de France stage 15 Israel start up nation Tour de France stage 15 Israel start up nation Tour de France stage 15 Israel start up nation Tour de France stage 15 Israel start up nation Tour de France stage 15 Israel start up nation