אחרי 5 שנים כמקצוען באקדמי

החליט רועי גולדשטיין לסיים את הקריירה המקצועית שלו בגיל 26.

״מיציתי את עצמי. אין לי כדורים חדשים במחסנית״

רועי כיהן שנתיים ברציפות כאלוף ישראל באופני כביש ונטל חלק במאות מירוצים ברחבי העולם

בעלי אקדמי: ״אנחנו מעריכים עמוקות את כנותו. הוא נתן לקבוצה את כל כולו

העתיד שלו באקדמי בהובלת הדור הבא״.

תל אביב, 2 לדצמבר 2019

אלוף ישראל פעמיים ברציפות רועי גולדשטיין ואחד הרוכבים הישראלים הבולטים בדורו – פורש מרכיבת אופניים אחרי 5 שנים כמקצוען בסייקלינג אקדמי.

גולדשטיין, תושב משגב והבכור במשפחת רוכבים שגידלה עוד שני רוכבים שכרגע מתחרים בשורות הקבוצה הישראלית – פורש בגיל 26, גיל צעיר מאד לרוכב אופניים.

רועי גולדשטיים מישראל סייקלינג אקדמי פורש

״החלטתי להפרד ממה שהיו החיים שלי במשך כעשר שנים. שנים במהלכן נגעתי בחלום אבל גם הגעתי להכרה עצמית שמיציתי את עצמי בתחום ואין לי במחסנית כדורים חדשים. החלטתי לחתוך ולא לגסוס במנהרה של פרידה מתסכלת ולעזוב בתנאים שלי ועם ההחלטה שלי״ אמר גולדשטיין.

בעלי אקדמי, רוני בר און, הביע רגשות מעורבים: צער, אבל גם הערכה רבה לגולדשטיין שבשנים האחרונות נטל חלק בכמה מהמירוצים הקשים והיוקרתיים בעולם, כולל ברמה של  וורלד טור: ״הצענו לרועי להמשיך ולהתחרות אם כי לא רק במדי הקבוצה הבכירה״ אמר בר און.

“קשה לי עם החלטתו כי הוא הרוכב הישראלי היחיד שהיה עמנו מהיום שהקמנו את הקבוצה לפני 5 שנים. הוא לב לבה של הקבוצה הזו והוכיח זאת במאות מירוצים. אבל בשבועות האחרונים הוא התלבט ושיתף אותי בכנות רבה עד שבשלב אצלו ההחלטה לעבור לפרק הבא בחייו. אני ושותפי סילבן אדמס מעריכים אותו עמוקות ורואים בו כמי שיעזור לפתח את דור הרוכבים הישראלים הבא״.

Roi Goldstein Retires from Israel Cycling Academy (14)

המנהל המקצועי של הקבוצה הבכירה של אקדמי שמתעתדת לעלות בשנה הבאה למועדון היוקרתי של הקבוצות  הגדולות בעולם – הוורלד טור – דבר שיביא אותה לטור דה פראנס – העתיר תשבחות על גולדשטיין: ״לא היה לו קל ברמות הגבוהות ביותר אבל הוא הוכיח את עצמו כמקצוען ללא עוררין וכמי שמוכן להקריב הכל למען חבריו במירוצים. יש לנו הערכה גדולה כלפיו.״

ואכן, למרות שאפתנותו ודבקותו יוצאי הדופן, רועי נאלץ לעתים קרובות להתמודד מול רמת רוכבים גבוהה בהרבה ועשה זאת בכבוד.

רועי נהנה מרגעים גדולים: בטור קליפורניה מסדרת הוורלד טור, הוביל רועי בריחה הרואית על הפסיפיק היווי – דרך מספר 1 המפורסמת – בשידורי ישיר ברחבי ארה”ב והעולם, שתיעדו את הרוכב במדי אלוף ישראל. ״אלו היו שעות שלא יישכחו״, אמר רועי. ״אני לוקח איתי הרבה חוויות. אני מודה לאקדמי על ההזדמנות שניתנה לי״.

Roi Goldstein Retires from Israel Cycling Academy