הושלמה בניית הסגל לעונת 2021 : 32 רוכבים מישראל ו 16 מדינות נוספות

הסגל הרחב והחזק ביותר בתולדות הקבוצה
הקבוצה מתכננת להגיע ל י ש ר א ל על שלל כוכביה בראשותו של כריס פרום
התכנית: מחנה אימון גדול בישראל בינואר
רון בר און: ״פרום יהיה שגריר של ישראל ושגריר של שלום״
תל אביב, 30 בנובמבר
 
ישראל סטארט אפ ניישן השלימה את בניית הסגל הרחב והחזק ביותר בתולדות הקבוצה ומתכננת להגיע עם הסגל המלא שלה בראשותו של הבריטי כריס פרום למחנה אימון מיוחד בישראל לקראת העונה החדשה – במהלך חודש ינואר.
הסגל בן 32 הרוכבים מישראל ו 16 מדינות נוספות (וחמש יבשות) הושלם עם החתמתם של שני הרוכבים האחרונים, הקנדי ג׳ולאיום בויווין, והשוויצרי רטו הולנסטיין. הקבוצה ניהלה בחודשים האחרונים קמפיין חיזוק במהלכו צורפו תשעה רוכבים מהשורה הראשונה בעולם ובראשם פרום, הרוכב הבריטי האגדי שזכה בטור דה פראנס – המרוץ הגדול בעולם – לא פחות מארבע פעמים. הקבוצה החתימה את אחד המטפסים הטובים בעולם, הקנדי מייק וודס כאשר בשורותיה כבר כיכב השנה האירי דן מרטין.
 
״חיזקנו את הקבוצה בצורה מאד משמעותית״, הכריז הבעלים שותף של הקבוצה סילבן אדמס. ״עם הסגל הזה אנחנו נוכל להיות תחרותיים במרוצים הגדולים בעולם כולל בגראנד טורים ובקלסיקות. מחנה האימון שלנו יהווה הזדמנות לחבר את הקבוצה ולהתכונן לעונה החדשה, ללא ספק המאתגרת והמלהיבה ביותר מאז הקמתה״.
 
ואכן, הקבוצה כבר החלה לעבוד על המשימה המורכבת שניצבת עתה בפניה – לקיים את מחנה קדם העונה שלה בישראל – על רקע משבר הקורונה שיתבע הכנות מדוקדקות ותיאום עם רשויות הבריאות בישראל לאור העובדה שרוכבי הקבוצה יגיעו מחו״ל. מלבד סדרת אימונים מפרכת בכבישי הארץ ופעילויות גיבוש, הקבוצה מתכננת לסייר בישראל להגיע לביקור המסורתי שלה ביד ושם וכן טכס ההצגה הרשמי של הקבוצה ואירועי תקשורת אחרים.
 
״אנחנו רואים בהגעתה של הקבוצה ארצה עם כל הכוכבים שלנו ובראשם פרום – כסוג של שליחות. כל אחד מהרוכבים שלנו ופרום אינו יוצא מן הכלל – הופך לשגריר של ישראל ושגריר של שלום ולכן כה חשוב שיגיעו ארצה, יתאמנו בישראל ויכירו אותה״ אמר הבעלים הישראלי של הקבוצה ומייסדה, רון בראון. ״ישראל היא הבית, ובעיצומו של החורף האירופאי, אין מקום מוצלח ביותר בעולם לרכוב ולהתאמן״.
 
ראשי הקבוצה כבר החלו בשיחות ראשונות כדי לוודא שניתן יהיה להוציא את תכנית הביקור לפועל ולעמוד בכל הדרישות הבריאותיות. ״אנחנו נחושים לעשות הכל כדי שהקבוצה כולה תגיע לישראל״ אמר המנכ״ל החדש של הקבוצה, עידו שביט שכבר שערך כבר שיחות ראשוניות בנושא, כולל עם שר הספורט חילי טרופר. ״זה הולך להיות מבצע מורכב אבל העובדה שהקבוצה התחרתה בהצלחה בכל המרוצים הגדולים בעולם השנה תחת נוהלי הקורונה המחמירים ביותר – מוכיחה שהמשימה ניתנת לביצוע. זה חשוב לקבוצה ואנחנו משוכנעים שזה חשוב גם לישראל״ .
 
הסגל המלא:
ישראל: גיא ניב, גיא שגיב עומר גולדשטיין , איתמר איינהורן
קנדה: ג׳י בויווין, אלכס קאטאפורד, ג׳יימס פיקולי, מייק וודס
בלגיה: ינטה בירמנס,בן הרמנס, תום ואן אסברוק, ספ ואן מארקה
צרפת: רודי בארבייר, הוגו הופסטטר, אלכסיס רנארד
אוסטרליה: סבסטיאן ברוויק, טאג׳ ג׳ונס
גרמניה: אנדרה גרייפל, ריק זאבל
איטליה: דוידה צ׳ימולאי, אלסנדרו דה מארקי
בריטניה: כריס פרום,אלכס דאווסט
ניו זילנד: פטריק בווין
דנמרק: מאדס שמידט
לטביה: כריסטס ניילנדס
אוסטריה: מתיאס בראנדלה
נורבגיה: קרל פרדריק האגן
אסטוניה: נורמן ואטרה
דרום אפריקה:דריל אימפיי
אירלנד: דן מרטין
שוויצריה: רטו הולנסטיין