במאי 2021 יצאה קבוצת ישראל סטארט אפ ניישן לרואנדה להשתתף במירוץ הגדול ביותר באפריקה. 
אבל לא היה זה עוד מירוץ אופניים עבור הקבוצה המקצוענית הישראלית שבשבת הקרובה תתחרה על הבמה הגדולה בעולם בפעם השניה בתולדותיה – הטור דה פראנס.

עבור ישראל סטארט אפ ניישן, גולת הכותרת המרגשת של המסע לרואנדה היתה דוקא בבוגסרה , מחוז המאחד מספר כפרים לא הרחק  מהבירה קיגאלי , שם נוסדה לא מכבר קבוצת הנשים היחידה במדינה.

ארץ ״אלף הגבעות״ שעברה רצח עם לפני 27 שנה , היא ארץ של ניגודים . יופי מסחרר שלא מסתיר דלות . מדינה מצולקת שקברי אחים וזכרונות עדיי רודפים את תושביה אבל גם נחישות עזה לעתיד טוב יותר. 

אופניים הן דרך חיים ברואנדה. אמצעי קיום . לעתים קרובות , המפתח לקיום, הגיעה לבית ספר או פרנסה. בבוגסרה , רק מעטים מבין 1400 תלמידי בית הספר יכולים להרשות לעצמם להחזיק זוג אופניים . 

זה היה המקום להוציא לדרך את ״רוכבים אל השינוי״ . 

מאז הקמתה לפני 6 שנים , חזונה של הקבוצה היתה לשנות את מציאות האופניים בישראל ולהעניק הזדמנות לדור הישראלי הצעיר לממש את חלומם להפוך לרוכבים מקצוענים. עכשיו, כאחת מקבוצות האופניים המקצועניות הגדולות בעולם, היא מאמינה שמוטלת עליה הזכות והחובה לרתום את יכולותיה לסייע בתחומים ובמרחבים חדשים. 

בוגסרה הפכה לתחנה הראשונה במפעל הזה. הקבוצה הגיעה לכפר כדי להשיק את הפרויקט, אימצה את קבוצת הנשים , תלווה אותה בתמיכה ותסייע לספק לעוד צעירים בכפר את הגישה לאופניים . 

הסרט הדוקומנטרי בן 33 הדקות מלווה את המסע של הקבוצה לרואנדה הן במירוץ והן בכפר ובמפגשים והאימונים עם הרוכבות הצעירות. זהו סרט מרגש ומעורר השראה , אופטימי ובעיקר מציג את התמונה האנושית מאחורי החלום הקסום הרואה באופניים סוג של הזדמנות לחיים טובים יותר.

הקבוצה תתחרה בטור דה פראנס תחת מוטו ״ רוכבים אל השינוי״ ומחויבת למיזמים נוספים באותה רוח בתחומי בטיחות רכיבה ואיכות סביבה. 

הסרט הדוקומנטרי בבימויו של נועם שוגנובסקי – ישודר בפעם הראשונה בספורט 5 ( ערוץ 55)  ביום חמישי ב19:30 בערב, זמן קצר לאחר שהקבוצה תוצג על בטקס הפתיחה הרשמי של  הטור דה פראנס.